Добротата ще спаси света

Добротата ще спаси света

Този клип показва колко е важно да сме добри, да помагаме, без да очакваме нещо в замяна. Доста ме разчувства, въздейства ми емоционално, пробуди у мен трогателни мисли и ме подсети да Ви разкажа, че точно така живея и аз. Давам винаги най-доброто от себе си за моите роднини, близки, приятели, колеги, познати. Обичам семейството си с цялото си сърце и се раздавам за него. То е всичко за мен: най-добрият съпруг и най-добрата дъщеря. Целувам ги и тук – виртуално.
Помагам винаги на приятели, колеги, познати когато и с каквото мога и го правя безкористно. Не очаквам от никого нищо в замяна. Така съм устроена: Да помагам, без да искам нещо в отговор на моята добрина. Дори и да не разбирате втория вид субтитри /изключвам английските/, дори и японския говор да не разпознавате съм сигурна, че ще усетите въздействието на клипа, така както го усетих и аз.

Приятно гледане. Бъдете добри, помагайте, давайте.

Ако повече хора живееха така, светът щеше да е по-добър, по-светъл и по-приветлив.

Пожелавам най-вече здраве, доброта и много усмивки на всички по света.

Чао за сега и до следващия път. 😉

ДЕССС

Напишете коментар

