Най-добрата лъжица за сладолед

Обичате ли домашен сладолед? Аз много обичам, макар, че не винаги мога да си го приготвям – все не си намирам време, но и голяма кутия като си купя от магазина си го изяждам почти сама.😉 Идилия голяма. Представете си следната ситуация: имате вкусен домашен сладолед,  децата чакат с нетърпение, но сладоледът е замръзнал твърде дълбоко и сега вие чакате, чакате… да се отпусне… През това време на всички им омръзва чакането и се губи насладата от вкусния домашен сладолед… Нооо сигурно всички сте правили  това – потапяте лъжицата за сладолед в чаша с топла вода, изчаквате няколко секунди и едва тогава започвате да изваждате порция сладолед от замръзналата кутия.  Порция след порция – и купичката се пълни с вода, сладоледа се разводнява и губи от вкуса си… Та дори това с чашата с вода за лъжицата да е била най-добрата идея то тя в момента не е рентабилна, затова в търсене на най-добрата лъжицата бих искала да ви споделя нещо от опита ми…

Сладоледената лъжица е изминала доста дълъг път. Тя се предлага в различна форма и модели. Класическата, която всичко познаваме е двойната /като ножица/ с допълнително острие, което избутва топката директно в купичката за сервиране.  Но тази лъжица позволява често удвояване на порциите… Пробвала съм такава, но често се защипвах за дланта с нея. Страшно неудобна ми беше и металните дръжки студени, залепваха ми пръстите по някога за тях.

Аз лично не съм попадала на такива, но съм информирана, че има и лъжици за сладолед с течност в дръжката си, която се затопля от температурата на ръката и спомага за лесното загребване на замръзнал сладолед.  Интересно… Вие знаехте ли за такива? Не знам дори как биха изглеждали.

Но най-добрите – това го казвам и от личен опит след използване на няколко различни вида лъжици за сладолед, а и тези, които грабват все повече и повече привърженици – са лъжиците с форма на лопатка, но със заострен и изпъкнал връх, който позволява съвсем лесно и почти без усилия да загребвате едно и също количество всеки път и в най-дълбоко замразения сладолед.  Точно такава е моята и съм страшно доволна от нея. Дръжката й не е метална, което не позволява да ми залепват пръстите за нея, а е с ергономична форма, плътно и удобно приляга в дланта ми. Материалът е уникално устойчив и на надраскване и на корозия – има допълнително защитно покритие, което предпазва от тези поражения. Доста стабилно стои в ръката и е адски удобна. Няма друга такава. От личен опит, в търсене на няколко години на най-добрата лъжица, ви го казвам… Ще стане един от любимите ви кухненски аксесоари.

Ето няколко снимки на моята последно стара сладоледена лъжица, точно преди да се снабдя с лъжицата за сладолед на Таперуер. Вижте как изглежда само – от стоенето в шкафа и след второто използване се изкриви и ръждяса. Мазоли ми излизаха докато загребвах с нея сладоледа – затова и не винаги правех домашно замразен и почти никога не купувах голяма кутия за вкъщи.  А ако се случеше – го изчаквах дълго време за да се отпусне, че да нямам поражения, поради това, че лъжицата имаше едни остри ръбчета точно в частта, където се напрягах с показалеца да загребвам. И разбира се, след известно време вече не ни се чакаше и го прибирах отново – не използван сладоледа. Все си мислех, че има по-добра лъжица, но с години не успях да намеря. Докато преди време не попаднах на промоционална цена на тази лъжица Таперуер. Казвам ви – няма друга такава.  Дълго я чаках, търсих, но сега просто влиза в употреба почти всеки ден – не само за сладолед. Не знам дали има нещо в дръжката й, което да предизвиква лесното и без усилие загребване на дълбоко замръзнал сладолед, ноооо това е моята лъжица и за никоя друга не бих я сменила.

Photo0470 Photo0471Photo0392

 

Ето и няколко клипа-демонстрация на тази лъжица:

 

А този клип ми е любим:

Лъжицата за сладолед Таперуер ми е незаменима и при други домакински дейности. Надявам се след тези подробности, сега да ви е по-лесно да си търсите лъжица за сладолед.

За подробности ме търсете с помощта на обратната връзка от менюто горе в дясно на  сайта.

Хубаво сладоледено лято.

Поздрави

Дессс

 

Напишете коментар

